Reklama, která se vyplatí

Není žádným tajemstvím, že poštovní obálky jsou nejčastějším materiálem, který v podstatě používají všichni, jak soukromé osoby, tak firmy nebo instituce. Existuje mnoho různých druhů, velikostí a dokonce i materiálu. Pro firmy se vyplatí, kdy si rovnou objednají potisk obálek a v podstatě není rozhodující jakých. Mohou být s okénkem, uzavřené, nerozhoduje barva nebo velikost. Kvalitní potisk může obsahovat víc, než jen klasickou adresu odesílatele, což je majitel společnosti nebo uvedená instituce, která zásilku bude odesílat. Může sloupeček snadno obsahovat logo nebo výrazný název. Svým způsobem je to i rovněž praktická reklamní kampaň, jelikož tento název společnosti si skutečně zapamatuje každý, komu dopis přijde do ruky. Pro firmy je to samozřejmě i jistá úleva, jelikož se nemusí vypisovat se svojí adresou, v podstatě vše je připraveno k použití.

potisk obálek

Co vše zahrnuje cena tisku obálek

  • V první řadě si můžete vybrat odpovídající obálku nebo i více druhů.
  • Firemní obálky budou obsahovat veškeré informace o společnosti, která bude zásilku odesílat.
  • Kvalitní ofsetový tisk na tiskových strojích Adast a digitální verze obstará tiskárna Xerox.
  • Grafické zpracování s libovolným motivem.
  • Potisk může být černou nebo barevnou verzí.

obálka

Prezentace firem

I když se zdá, že potisk obálek je nějakou běžnou a jednoduchou záležitostí, tak to není zrovna celkem pravda. Obálky tímto prezentují firmy a zřetelný tisk je poté rovnou vizitkou společnosti. Je pravdou, že to není náročná práce, ale na druhou stranu, proč si neobjednat tyto služby za velmi dobrou cenovou relaci a kvalitní provedení, které bude vytvořené přesně na míru. Pro osoby, které budou pracovat s korespondencí, je to rozhodně ušetřený čas, který na oplátku mohou investovat do jiné práce nebo jiného jednání, které bude pro společnost přínosnější.